Godziny | Zajęcie | |
---|---|---|
6:30 – 8:00 (grupy łączone) |
Schodzenie się dzieci Czynności i zabawy podejmowane przez dzieci z własnej inicjatywy Wykonywanie zadań indywidualnych Prace nauczyciela w charakterze obserwacyjnym Zajęcia porządkowo- gospodarcze; pomoc dzieci w przygotowaniu materiałów do zajęć Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe |
|
8:00 – 8:55 | Wdrażanie dzieci do utrzymywania ładu i porządku ( wspólne porządkowanie sali po zabawach, czynności samoobsługowe, kształtowanie nawyków higienicznych, przygotowanie śniadania) | |
8:15 – 9:15 | Śniadanie; wdrażanie zasad zdrowego żywienia | |
8:35 – 9:55 | Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela według wybranego programu wychowania przedszkolnego wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju (aktywność grupowa, indywidualna, inspirowana przez nauczyciela w celu rozwoju dzieci w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, przestrzennej, językowej, matematycznej, j.angielskiego i rytmiki). | |
9:30– 10:30 | Czynności porządkowo- higieniczne; drugie śniadanie | |
9:50–11:50 | Pobyt na świeżym powietrzu ( obserwacje i eksperymenty przyrodnicze, spacery, wycieczki, zajęcia sportowe, zabawy swobodne lub zorganizowane z wykorzystaniem sprzętu terenowego i zabawek ogrodowych) | |
11:50– 13:15 | Czynności higieniczne, zabawy swobodne z niewielkim udziałem nauczyciela, przygotowanie do obiadu, czynności samoobsługowe i higieniczne w łazience. | |
12:00 –14:30 | Obiad | |
12:30 –15:00 | Czas relaksu, wyciszenie, terapia bajką i muzyką ( słuchanie muzyki, czytanie bajek, zabawy relaksujące i uspakajające) | |
15:00 – 17.30 (grupy łączone) |
Rozchodzenie się dzieci do domów, rozmowy indywidualne z rodzicami Praca indywidualna z dziećmi lub w małych grupach o charakterze praktycznym, stymulującym, kompensacyjnym Praca indywidualna w „Kąciku Montessoriańskim”: (ćwiczenia praktyczne, matematyczne, językowe, sensoryczne) Swobodne zabawy dzieci: ruchowe, tematyczne, konstrukcyjne w sali Realizacja pomysłów dzieci, dodatkowych zadań dla chętnych dzieci Prowadzenie zajęć rekreacyjno- wyciszające Swobodne zabawy w bawialni dla dzieci „Figlarnia” Prace porządkowe |
Pobierz i zapoznaj się ze statutem obowiązującym w Niepublicznym Przedszkolu Akademia Malucha:
Pobierz i zapoznaj się z planem dydaktyczno-wychowawczym Akademii Malucha
Rodzicu! Zapoznaj się z procedurami bezpiecznego pobytu Twojego dziecka w Przedszkolu